L’agenda que t’ajuda a organitzar-te, un somni fet realitat!

El projecte “OPTIMIZA TU TIEMPO” sorgeix de la necessitat de millorar la nostra pròpia planificació i la dels nostres alumnes. Utilitzant eines senzilles aconsguim guanyar-li temps al temps. 

Què important és planificar!

Massa vegades deixem la decisió de començar a estudiar en mans de com ens sentim en el moment. Comencem quan tenim ganes o, més freqüentment, quan la urgència ens estreny i veiem que no ens queda un altre remei. Quan per fi ens posem a estudiar acostumem a fer-ho sense una hora de finalització clarament marcada, deixant aquesta decisió, un cop més, a com ens sentim de fatigats mentalment. Si volem tenir un mètode o una organització adequada, hem de planificar el temps que dedicarem a cada tasca.

Què guanyaré planificant les meves tasques?

 

  • Saber exactament quan has de començar, amb la qual cosa, fins llavors, podràs despreocupar-te.
  • Saber que és el que has de fer i durant quant de temps, amb el que evitarem dubtes o procrastinacions innecessàries.
  • Saber quan terminaràs, pel que et distrauràs menys, ja que les distraccions et restarien temps que hauries d’allargar de l’estudi.
  • Et permetrà elevar i controlar el rendiment, així sabràs si t’estàs apropant a la fita escollida.

Com sempre, hem dissenyat varis models per que pogueu triar el que s’adapti millor a les teves necessitats: agenda acadèmica o agenda personal.

Agenda ACADÈMICA 

– Anota deures, exàmens, treballs, entregues, presentacions… 

– Apunta que has fet a classe per estar al corrent dels temes que tractes. 

– Programa que  has d’anar fent per preparar-te les avaluacions i no hauràs de còrrer a l’últim moment. 

Agenda PERSONAL

– Anota  a cada hora les teves feines, encàrregs, reunions, events… 

– A la llista de notes , apunta tot allò important que hagis de recordar.  

– A les tasques, anota totes aquelles coses que tinguis pendents de fer per acabar amb elles l’abans possible. 

Emplena el següent formulari per encarregar la teva agenda. Quan rebem la teva petició, ens posarem en contacte amb tu per ultimar els detalls de l’agenda, el format de pagament i l’enviament.  

12 + 5 =

¿Cómo nace Aprende a Estudiar?

Yo empecé a dar clases particulares des de que empecé a estudiar la carrera de psicología a varios alumnos. Esos varios alumnos fueron en aumento ya que la demanda de clases de fuerzo era cada vez más alta. Lo que percibía en mis clases, con mis diferentes alumnos, es que no eran estudiantes que tuvieran dificultades con el temario de las asignaturas, si no que nos sabían cómo estudiarselas para sacar buenas notas, o como organizarselas para llegar a pasar varios exámenes seguidos. Así que comencé a enseñarles técnicas de estudio y estrategias para obtener mejores resultados, y cierto es que los resultados fueron en aumento. Entonces fundé Aprende a estudiar.

Aprende a estudiar surge entonces, de mi proceso de involucración en el aprendizaje de mis alumnos, y la necesidad de poder ayudar a más estudiantes, dado el uso excesivo y sin control de las clases de refuerzo.

Cómo trabajamos en nuestros programas:

Aprende a estudiar es un programa, según la Psicologia,  de corte cognitivo conductual, en el que enseñamos a los alumnos a aprender a estudiar (como el propio nombre indica).

Somos un equipo multidisciplinar. Ayudamos a los estudiantes, a través de las clases particulares,  a trabajar el estudio con un método, y en este método incorporamos las técnicas de estudio y las estrategias necesarias para mejorar la calidad de sus aprendizajes. Vamos trabajando estos aspectos sobre las diferentes tareas escolares que van teniendo regularmente.

En una sesión tradicional, lo que acostumbramos a hacer es, primeramente dedicar un tiempo a ver que tienen que hacer, lograr la mejor organización durante la semana, y, a continuación, trabajamos sobre el material que ellos tienen, y así, lo aprenden a la vez que practican.

Solemos realizar una sesión de una hora, u hora y media semanal, en la que organizamos con el alumno el trabajo que tienen que hacer durante los días que no realizamos sesión. Así, fomentamos el desarrollo de la autonomía del alumno, a la vez que la constancia, y como los resultados se ven incrementados en seguida, esto produce un aumento de la motivación que retroalimenta el proceso. 

Piensa que: sólo cambiamos nuestros resultados cuando hacemos algo diferente!

 

No esperes a suspender, anticípate y aprende a estudiar!